Надто багато у світі людей,
яким ніхто не допоміг пробудитися
Антуан де Сент-Екзюпері
Актуальність нашої діяльності базується на переконанні, що у віці до 7 років мозок дитини дуже гнучкий, пластичність нервової системи дуже висока. Саме до 7 років мозок дитини здатен на чудеса! У цей період формується та коригується безліч клітин головного мозку та налагоджується міжпівкульна взаємодія.
Діяльність «Розмовляйка» – це системна та комплексна допомога дітям, котрі мають порушення мовленнєвого та комунікативно-мовленнєвого розвитку.
Діяльність «Розмовляйка» – це новітні методики та технології, передовий світовий досвід.
Ми працюємо з такими проблемами, як відсутність чи труднощі мовлення, інтелектуальні порушення, розлади аутистичного спектру і іншими.
Витоки діяльності ДКЦРД «Розмовляйко» ідуть із заснованої ентузіастами-педагогами у 2003 р. ГО «Центр розвитку дитини» , котра в свій час реалізувала масу соціально значимих проектів. Перший із них – добре відомий дитячий інтеграційний реабілітаційний театр «Забавляночка», що нині успішно діє в системі позашкільної освіти м. Луцька та фестиваль «Забавляночка скликає друзів».
ГО «ЦРД «Розмовляйко» – це результат об’єднаних батьківських зусиль у боротьбі за своїх дітей. Колись діагнози цих дітей для їх батьків з вуст лікарів прозвучали як жорстокий вирок долі або ж навпаки – проблема розвитку дитини не була вчасно виявлена.
Людмила Вознюк – розробник моделі та співзасновник дитячого корекційно-розвиткового центру “Розмовляйко” (м. Луцьк), голова Правління ГО «Центр розвитку дитини «Розмовляйко».
Логопед, олігофренопедагог, спеціальний психолог. Старший науковий співробітник-консультант лабораторії «Психогенеза особистості» факультету психології Волинського національного університету ім. Лесі Українки.
Багаторічний досвід роботи корекційним педагогом у спеціальних групах ДНЗ, консультантом та завідувачем ПМПК, викладачем ВНУ ім. Лесі Українки та старшим викладачем НПУ ім. Михайла Драгоманова.
Випускник програми «Громадські зв’язки» (США). Мама дорослого сина з інвалідністю І групи (ДЦП).
Автор та розробник багатьох корекційно-розвиткових методик для дітей раннього та дошкільного віку, соціально значимих проектів а також перших на Україні пізнавальних книг серії «Відчуй сердечком» про дітей з обмеженими можливостями здоров’я.
❍ 1. Вознюк Л. М. Від театру до терапії / Л. М. Вознюк // Сучасні підходи інтеграції та соціалізації дітей з особливими потребами; Матеріали міжнародної науково-практичної конференції 24–25 січня 2006 року в Луцьку. – Луцьк, 2006. – С. 120–123.
❍ 2. Вознюк Л. М. ДЦП: Два погляди на проблему / Людмила Вознюк // Луцький замок. – 2009. – 30 грудня № 53 (728). – С. 13.
❍3. Вознюк Л. М. “Забавляночка” // Соціально відповідальний бізнес – шлях до громадянського суспільства: досвід Волині / Упоряд. М. І. Іванюк та ін. – Луцьк : Асоціація захисту прав молоді Волині, 2005. – С. 113–117.
❍4. Вознюк Л. М. Інтеграція дітей з інвалідністю у суспільство. Вчора, сьогодні і завтра “Забавляночки” / Людмила Вознюк // Партнерство в інтересах дітей : Збірник матеріалів. – К., 2008. – С. 28, 30–31.
❍ 5. Вознюк Л. М. Їх лікує театр / Людмила Вознюк // Вісник. – 2005. – Грудень. – С. 22–23.
❍ 6. Вознюк Л. М. Лист до сина / Людмила В. // Вісник Руху “Батьки для батьків”. – 2002. – Вересень–жовтень – № 7. – С. 4.
❍ 7. Вознюк Л. М. Мамусю, збережи мій зір / Людмила Вознюк // Луцький замок. – 2010. – 10 червня № 24 (752). – С. 13.
❍ 8. Вознюк Л. М. “Моя дитина погано розмовляє…” / Людмила Вознюк // Луцький замок. – 2010. – 1 квітня № 14 (742). – С. 7.
❍ 9. Вознюк Л. М. На шляху до інтеграції / Л. М. Вознюк // Освітні горизонти. Інформаційно-методичний вісник. – Луцьк, 2008. – С. 354–355.
❍10. Вознюк Л. М. Навчаймось бачити разом / Людмила Вознюк. – Луцьк: МКФ “Християнське життя”, 2010. – 24 с.: іл.
❍ 11. Вознюк Л. М. Освітня модель соціальної реабілітації / Людмила Михайлівна Вознюк // Психолого-педагогічне та методичне забезпечення соціалізації дітей вразливих категорій: ІІІ Міжнародна науково-практична конференція 17 січня 2008 року. Матеріали доповідей. – Луцьк, 2008. – С. 50–57.
❍ 12. Вознюк Л. М. Особливі діти – наші діти / Л. М. Вознюк // Освітні горизонти. Інформаційно-методичний вісник. – Луцьк, 2008. – С. 23–24.
❍ 13. Вознюк Л. М. ПМПК змінює орієнтири: вектор на інклюзію / Людмила Вознюк // Освітні горизонти. Інформаційно-методичний вісник. – Луцьк, 2012. – С. 145–154.
❍14. Вознюк Л. М. Почуй мене сердечком / Людмила Вознюк. – Луцьк: МКФ “Християнське життя”, 2011. – 24 с.: іл.
❍15. Вознюк Л. М. Про сонячну маму і її промінчик – донечку / Людмила Вознюк // Луцький замок. – 2009. – 19 листопада № 47 (722). – С. 13.
❍16. Вознюк Л. М. Ранній дитячий аутизм: вирок чи медичний діагноз, що потребує корекції? / Людмила Вознюк // Луцький замок. – 2010. – 16 грудня № 51 (779). – С. 13.
❍17. Вознюк Л. М. Реабілітації потребує усе наше суспільство / Людмила Вознюк // Луцький замок. – 2009. – 22 жовтня № 43 (718). – С. 7.
❍ 18. Вознюк Л. М. Ходімо зі мною у казку / Людмила Вознюк. – Луцьк: МКФ “Християнське життя”, 2012. – 24 с.: іл.
❍19. Вознюк Л. М. Щоб право на освіту було реалізованим / Л. М. Вознюк // Освітні горизонти. Інформаційно-методичний вісник. – Луцьк, 2010. – С. 169–174.
❍ 20. Вознюк Л. М. Щоб право на освіту було реалізованим… – Луцьк : Волинські старожитності, 2011. – 124 с.
❍ 21. Вознюк Л. М. Якщо у дитини порушення слуху // Людмила Вознюк / Луцький замок. – 2011. – 17 лютого № 7 (788). – С. 13.
❍ 22. Вознюк Л. М., Климчук Н. Б., Мерленко І. М., Петрович В. С. Дитячий церебральний параліч: Поради батькам і педагогам. – Луцьк, Б. в., 2002. – 74 с.
❍ 23. Woźniuk L. O działalności Teatru Zabawlanocka / Ludmila Woźniuk // Od teatru do terapii. T. 1: Między teorią a praktyką. Materialy z Międzynarodowej Konferencji Arteterapii, KUL, Lublin, 4-5 grudnia 2005 r. – Lublin, 2006. – S. 83–86.
❍24. Вознюк Л. М. Щоб забриніли струни добра / Людмила Вознюк // Джміль. Журнал. – Київ, 2014. – №4 (випуск 68) – С. 10-13.
❍25. Вознюк Л. М. Особливості формуванняграфо-моторних навичок у дошкільників з ДЦП / Людмила Вознюк // : VII-а міжнародна науково-практична конференція 19 вересня 2014 р. ВГО «НТІ «Інститут соціальної політики», Інститутом обдарованої дитини НАПН України. Матеріали доповідей. – Київ, 2014.
❍26. Вознюк Л.М. Книга-зошит-тренажер «Крапка-лінія-фігура» Формування графо-моторних навичок у дітей з ДЦП/ Людмила Вознюк.– Луцьк, 2013.
❍ 27. Вознюк Л. М. Проблематика стосунків між фахівцями та батьками дітей з ДЦП // Науковий часопис / Л. М. Вознюк // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. – 2014. – Вип. 28. – С. 41-45.
❍28. Вознюк Л.М. Вивчення сенсорного компонента як основи до оволодіння графо-моторними навичкамиу дошкільників з ДЦП / Л. М. Вознюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. – 2015. – Вип. 29. – С. 27-32.
❍ 29. Вознюк Л. М. Інтеграція логопедичних і нейропсихологічних технологій у діагностиці дошкільників з органічними ураженнями ЦНС// Людмила Вознюк // Науково-методичний журнал «Логопедія» – НПУ ім.. М.П. Драгоманова, 2016 – №8 – С.19-24