Програма
ПРОГРАМА підвищення кваліфікації педагогічних працівників, що відповідає вимогам наказу Міністерства освіти і науки України від 31.03.2021 р. № 397
- НАЙМЕНУВАННЯ: «Римічно-музична організація корекційно-розвиткової діяльності у просторі немовленнєвої дитини».
- ВИД підвищення кваліфікації: навчання за програмою підвищення кваліфікації (навчально-просвітницький семінар – оф-лайн).
- СУБ’ЄКТ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ: ДКРЦ «Розмовляйко» (Фізична особа-підприємець Вознюк Людмила Михайлівна. ЄДРПОУ 2331805144. Розробник: Вознюк Людмила Михайлівна, логопед, олігофренопедагог, спеціальний психолог вищої категорії. Спікери: Вознюк Людмила Михайлівна, Курінов Олександр Юрійович, Островська Галина, Ляскало Анастасія Вікторівна, Тузова Юлія Володимирівна.
- МЕТА: удосконалення загальних та фахових компетентностей педагогічних працівників щодо організації та реалізації стратегій корекційно-розвиткової діяльності, зокрема. ритмічно-музичної організації занять для дітей із тяжкими порушеннями мовлення.
- НАПРЯМ: формування у здобувачів освіти спільних для фахових компетентностей знань, умінь, навичок.
- ЗМІСТ: Програма семінару «Музика мовлення. Простір немовленнєвої дитини».
«Ритмічно-музична організація корекційно-розвиткової діяльності у системі інтенсивних логопедичних практик для дітей із тяжкими порушеннями мовлення. З практичного досвіду діяльності ДКРЦ «Розмовляйко»
09.30 – 09.55 – реєстрація учасників.
10.00 – 10.15 – вітальне слово, знайомство.
10.15 – 11.15 – Тяжкі порушення мовлення як психо-неврологічна проблема. Диференційований корекційно-розвитковий вплив (моторна алалія та інші проблемні стани). Комплексний корекційно-попереджувальний вплив при труднощах мовлення.
Спікер – Вознюк Людмила, логопед, олігофренопедагог, спеціальний психолог)
11.15 – 11.30 – кавова пауза.
11.30 – 12.10 – Технологія рухового навчання. Моторний ритм (робота тіла) та його вплив на формування мовленнєвого ритму. Алгоритм успіху.
Спікер – Курінов Олександр, реабілітолог, фахівець із сенсорної інтеграції.
12.15 – 13.00 – Музичний ритм: поетапність роботи, методичні підказки через призму авторського посібника «Ритмограми від моєї мами».
Спікер – Островська Галина, музичний керівник, логоритміст.
13.00 – 14.00 – обідня перерва.
14.00 – 14.15. – Мовленнєвий етап. Мовленнєва піраміда (авторська розробка). Емоційний стани дитини як маркер на шляху розвитку мовлення. Спікер – Вознюк Людмила, логопед, олігофренопедагог, спеціальний психолог).
14.20 –15.00 – Мовленнєвий ритм, принципи його формування. Роль хорея. Спікер – Ляскало Анастасія, ігровий логопед, фахівчиня з корекції розвитку дітей у до мовленнєвому періоді.
15.00 – 15.10 – Кавова пауза.
15.10 – 16.00 – Інтерактив «Простір дихає ідеями…» з професійними «мульками» від акторки лялькового театру. Спікер – Юлія Тузова, акторка Волинського обласного театру ляльок.
16.05 – 16.20 – Презентація творчого доробку ДКРЦ «Розмовляйко» – інтерактивної вистави «А-У, хто там?». Представляє педагогічний колектив ДКРЦ «Розмовляйко».
16.20 – 16.40 – Практикум: складання та розігрування імпровізованих фрагментів вистав для викликання яскравих емоцій та викликання мовлення у малят. Інтерактив з учасниками.
16.45 – 17.00 – Підсумки. Вручення сертифікатів.
- ОБСЯГ (тривалість навчання): 6 год / 0,2 кредиту Європейської кредитної трансфернонакопичувальної системи (ЄКТС). Дата проведення: 10.2021 р.
- ФОРМА НАВЧАННЯ: стаціонарна.
- ПРОГРАМНІ РЕЗУЛЬТАТИ:
- Оволодіння знаннями про актуальність корекційно-попереджувального впливу у до мовленнєвому періоді дітей раннього та дошкільного віку з групи ризику.
- Надбання вмінь з ритмічно-музичної організації занять для дітей із тяжкими порушеннями мовлення.
- Оволодіння професійними навичками: взаємодія у команді міждисциплінарних фахівців, співпраця з батьками, складання індивідуальних корекційних програм для дітей з ТПМ.
- ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ: корекційні педагоги (логопеди, олігофренопедагоги, спеціальні психологи, сурдопедагоги), реабілітологи, музичні керівники, вихователі/вчителі інклюзивних груп/класів, учителі-методисти, асистенти вчителів та тьютори, студенти вищевказаних спеціальностей, батьки дітей з особливостями психофізичного розвитку.
- ПЕРЕЛІК КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ, що вдосконалюватимуться/набуватимуться:
- Загальні: сприяти викликанню експресивного та імпресивного мовлення у дітей раннього та дошкільного віку.
- Фахові: складати індивідуальні корекційні програми для програми викликання мовлення на основі ритмічно організованої діяльності.