Луцьк сайт Розмовляйко


1. Що таке ДКРЦ «Розмовляйко»?
Дитячий корекційно-розвитковий центр «Розмовляйко» створений шляхом об’єднаних зусиль БФ «Будь зі мною» (засновники – батьки) та ГО «Центр розвитку дитини «Розмовляйко» (недержавна неприбуткова організація, діяльність котрої розпочалась у 2003 р. в рамках ВОДГО «Центр розвитку дитини») для дітей з високим ризиком виникнення порушень психофізичного розвитку з метою надання їм необхідної якомога ранньої корекційно-розвиткової допомоги та різнобічної підтримки родин. Заклад площею 350 кв.м. має потужну матеріально-технічну та методично-інформаційну базу, значну частку якої складають власні авторські методики, посібники.
Наш заклад – для тих, в чиїх руках наше серце,
чий сміх світить яскравіше від сонця,
чиє щастя робить щасливішими нас…
Відкриття закладу відбулось 28 січня 2017 р.
2. Які діти складають групу ризику?
Новонародженому малюку притаманні більш як 70 рефлексів. Чи всі вони сформовані у нормі? Якщо ж дитина потрапляє у так звану групу ризику, потрібно бути особливо уважним і терплячим: - до недоношених малюків,
- малюків, яких переносили, - дітей, чиї матері перехворіли інфекційними чи вірусними захворюваннями під час вагітності (краснуха, грип, цитомегаловірус, герпес, токсоплазмоз та ін.),
- малюків, чиї матері страждали на токсикоз вагітності,
- дітей із вродженими вадами розвитку,
- дітей, народжені в асфіксії й тих, які отримали родову травму,
- немовлят з гемолітичною хворобою новонародженого (жовтяниця),
- малят, яких лікували препаратами, що мають ототоксичну дію (антибіотики аміноглікозидного ряду - стрептоміцин і ін.),
- дітей, у чиїх родинах є високий ризик спадкових захворювань, пов’язаних із порушеннями мови, слуху, зору, опорно-рухового апарату,
- малят, які перенесли дитячі інфекції (грип, скарлатина, кір та ін.),
- дітей, під час пологів яким робили штучне дихання або проводили прийоми реанімації,
- немовлят, які при народженні отримали низькі бали за шкалою Апгар тощо.
3. З якого віку ми можемо звернутись у Центр?
Переважна більшість наших діток,з якими проводяться заняття – 2 роки і більше. Проте це не означає, що ви не можете звернутись раніше. Служба раннього втручання – вік від 0 до 3-х.
4. Які методики ви використовуєте?
• Авторська методика «Мульти-Бол+ ;
• Педагогіка Монтессорі
• Відео-логоритміка
• Різні види зображувальної діяльності та арт-терапевтичні техніки
• Авторська комплексна методика з підготовки руки до письма «Графомотрика+сенсорні еталони»
• Авторська методика «Поскладовий метод читання»
• «Дивись і вчись»
• Запуск мовлення (за методикою Новікової-Іванцової)
• Логопедичний масаж за Новіковою
5. Які форми роботи нам вибрати?
Ваш вибір і наші рекомендації будуть залежати від результатів первинного обстеження, мета якого – виявлення потенціалу дитини. Ми аналізуємо стан фізичного, соціального, мовленнєвого розвитку, відтак – і висновки та рекомендації.
6. Ми прийшли до логопеда, нас скерували у спортзал?
Поетапність корекційно-розвиткової діяльності передбачає рух вперед за певною схемою, точка відліку в якій – передумови мовленнєвої діяльності. Це дуже серйозний і відповідальний етап і він рекомендований для дітей, у котрих не відстежується належний рівень комунікації, міжпівкульної взаємодії, неспроможність чути, розуміти і виконувати команду інструктора. У залі сенсо-моторної корекції здійснюється вплив на пускові механізми мовлення.
7. Як довго слід відвідувати «Розмовляйко», щоб дитина почала розмовляти?
Логопедична корекція ведеться за двома основними напрямками з розвитку мовлення та спілкування:
- спеціально організовані логопедичні заняття;
- створення мовленнєвого середовища на всіх видах занять.
- Інколи може здаватись, що на протязі тривалого часу нема
Результат залежить від:
- ступеня складності проблеми,
- індивідуальних та вікових особливостей,
- регулярності занять,
- допомоги зі сторони батьків тощо.
8. Чи обов’язковою є присутність батьків?
Присутність батьків вітається, бо:
- вони мають змогу вчитись у фахівців методів та прийомів роботи з дитиною і застосовувати їх вдома;
- не займають власними питаннями вільний час фахівця, необхідний йому для перепочинку.
- 9. Яких правил необхідно дотримуватись?
1. Заняття слід відвідувати регулярно згідно графіка без запізнень. Хвора дитина на заняття не допускається.
2. Абонемент (благодійний внесок на покриття витрат та утримання приміщення) необхідно придбати до початку занять, термін його дії – до кінця поточного місяця. Пропущені заняття переносяться на наступний місяць, як резервні (не більше 2-ох) у разі пред’явлення довідки про хворобу дитини та попередження адміністратора не пізніше як за 1 добу, з можливістю їх відпрацювання поза основним графіком роботи, тобто у інших групах.
2а. У разі форс-мажорної ситуації, такої як (оперативне втручання, нещасний випадок, санаторно-курортне лікування, виїзд за кордон) за бажанням батьків кошти повертаються у 100% розмірі за наявності довідки.
3. Батьки несуть відповідальність за свідоме розповсюдження конфіденційної інформації третім особам про стан здоров’я будь-якої дитини чи родини або інформації з метою нанесення шкоди іміджу та репутації організації.
4. Організація несе відповідальність за створення належного корекційно-розвивального середовища для проведення занять з дитиною з особливими освітніми потребами.
5. Відповідальність за життя дітей під час занять у межах кабінетів несуть інструктори, за межами – батьки.
Замість того, щоб витрачати час на сумніви та тривоги, запишіться на консультацію (+38 099 49 48 049) та отримайте кваліфіковані поради. Не втрачений час – не втрачені можливості!