Луцьк сайт Розмовляйко

Програма «Курсу-інтенсиву» базується на інтеграції нейропсихологічних та логопедичних методик та відповідає сучасним міжнародним підходам у корекційно-відновлювальній діяльності з дітьми, котрі мають порушення мовленнєвої та комунікативно-мовленнєвої сфери. Обгрунтована у науково-публіцистичному журналі «Логопедія» - №8, 2016 р. – Національний університет ім. М.П. Драгоманова.

«Мульти-БОЛ+» - авторська корекційно-розвивальна технологія групової роботи з дітьми раннього та дошкільного віку (2-6 р.) з психо- та комунікативно-мовленнєвими порушеннями, кінцевим результатом якої є ранній вплив на нормалізацію процесів їх коркової нейродинаміки та формування психологічних та фізіологічних передумов комунікативної та мовленнєвої діяльності.

Сенсорно-пізнавальний розвиток з елементами Монтессорі-педагогіки

Саморозвиток дитини у спеціально створеному корекційно-розвивальному середовищі під гаслом "Допоможи мені зробити це самостійно!"
❍ розвиток концентрації, обсягу уваги та пам’яті ;
❍ розвиток слухового зосередження та фонематичного слуху;
❍ розвиток мислення, розумових операцій (аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, класифікація);
❍ розвиток дрібної моторики пальців рук;
❍ розвиток дисциплінованості, організованості, вольової регуляції, уміння діяти за зразком;
❍ удосконалення навичок спілкування, уміння працювати у групі тощо.

Логопедична ритміка (логоритміка) - це комплексна методика, що включає в себе засоби логопедичного, музично-ритмічного та рухового виховання. Її основою є мова, музика і рух. Зважаючи на несформовану уяву у дітей з порушеннями мовлення,їх бідний словниковий запас, ми додали у нашу авторську програму візуальний супровід - зображення та відтворення дій на моніторі. Це суттєво допомагає дітям усвідомлювати сказане логопедом і є абсолютною інновацією на теренах України. Програма з ВІДЕО-ЛОГОРИТМІКИ стала можливою завдяки колективній праці наших фахівців та досконалому технічному забезпеченню.

Музично-рухові танцювалки-малювалки «Разом весело!»
Навчаючи ліву півкулю, ви навчаєте тільки ліву півкулю. Навчаючи праву півкулю, ви навчаєте весь мозок! (І. Соньєр). Наш мозок складається з двох півкуль, кожна з яких виконує свою роботу, проте вони мають дружити між собою. У дітей раннього та дошкільного віку більш активною є права півкуля, тому надто важливо "нагодувати" мозок образами, символами, кольорами, картинками тощо. Найкраще це робити співаючи під час музично-ритмічних руханок.

Катання на роликах – важлива сенсорна стратегія, рекомендована для подолання страхів, пов’язаних з відчуттями рівноваги, відчуттями гравітаційної небезпеки. Заняття на роликових ковзанах позитивно впливають на фізичний і психологічний стан дитини. Заняття на роликах проходять індивідуально. Це дуже важливо, адже безпека понад усе. Крім того, під час тренувань дитина знаходиться в центрі уваги свого інструктора, тим самим отримуючи можливість безмежного спілкування і комунікабельності, що так само є одним з ключових моментів заняття. Тому довірливі стосунки з тренером - це шанс знайти друга. А це величезний пласт емоцій! Дуже добре на такому занятті зарекомендували себе обтяжуючі жилети, обтяжуючі пов’язки на ноги, тощо.

Програма маленької школи «Розмовляйко» розрахована для майбутніх першокласників з особливостями психо-фізичного розвитку. Першочергово для тих, котрі не відвідують дошкільні навчальні заклади, а також дітей з порушеннями мовлення та комунікації; інтелектуальною недостатністю; гіперактивністю та синдромом дефіциту уваги. Заняття інтегровані та створені за спеціальними корекційними методиками.

Особливості МШ «Розмовляйко»:

✓ у міні-групах – до 6 осіб один раз на тиждень по 2,5 год;
✓ у присутності батьків (за їх бажанням);
✓ заняття інтегровані, за спеціальними корекційними методиками.

Розклад занять:

1. Розвиток зв'язного мовлення (16 лексичних тем, дрібна та артикуляторна моторика, фонематичні процеси, граматика).
2. Музично-рухова читанка з логопедом (мелодика і ритм, поскладове читання).
(перерва – музично-хореографічні руханки) 3. Математичні експериментування (сенсорика, логіка, ігрова математика).
(перерва – у залі сенсо-моторної корекції) 4. Графомоторика (підготовка руки до письма – до письмовий період).
5. Предметно-практична діяльність (малювання, ліплення, аплікація – олівець/ручка/ножиці).

Наші програми